Skip to content

Regulamin Sklepu

Sprzedaż:
Sklep Internetowy fryzjerskie.com.pl oferuje sprzedaż wysyłkową artykułów, które znajdują się w ofercie na naszej stronie internetowej www.fryzjerskie.com.pl.  Na podstawie  zapytań Klientów o produkty, które nie znajdują się w ofercie, nasza internetowa hurtownia artykułów fryzjerskich  może zaoferować Państwu  indywidualny tok zamówienia i sprzedaży.  Pragniemy poinformować, iż ceny prezentowane w hurtowni artykułów fryzjerskich w  sklepie internetowym Fryzjerskie.com.pl mają charakter informacyjny. Przedstawione ceny nie stanowią oferty w  myśl rozumienia przepisów Kodeksu Cywilnego. Dokładamy najwyższych starań, aby opisy oferty handlowej były bezbłędne, jednak zastrzegamy, iż publikowane dane mogą zawierać błędy, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. Jeśli będą Państwo mieli wątpliwości co do szczegółów oferty hurtowni artykułów fryzjerskich  Fryzjerskie.com.pl, zachęcamy do o kontaktu ze sprzedawcą.

Gwarancja i pochodzenie towaru:
Oferowany przez nas towar jest zakupiony w  polskich hurtowniach i posiada gwarancję producenta uznawaną w Polsce, a także paragon fiskalny lub fakturę VAT.
Roszczenia gwarancyjne są realizowane bezpośrednio u gwaranta.

Zamówienia przyjmujemy:
Za pośrednictwem sklepu internetowego
sklep@fryzjerskie.com.pl

Potwierdzanie zamówień:
Zamówienia przyjęte za pośrednictwem sklepu internetowego lub poczty elektronicznej, potwierdzamy telefonicznie lub e-mailem. Zamówień, których nie uda się potwierdzić w ciągu dwóch dni roboczych nie realizujemy.

Czas realizacji:
Dokładamy wszelkich starań, aby każde zamówienie zostało zrealizowane w jak najkrótszym czasie. Nasza hurtownia artykułów fryzjerskich posiadamy własny magazyn, w którym znajdują się najczęściej kupowane towary. Jeśli towar znajduje się w naszym magazynie i potwierdzenie przez Państwa zamówienia nastąpi do godziny 15:00, zamawiany towar wysyłamy w tym samym dniu a Państwo otrzymują go przesyłką kurierską najczęściej już w następnym dniu roboczym. W wyjątkowych przypadkach czas doręczenia przesyłki to dwa dni robocze. Zakupy potwierdzane po godzinie 15:00 są wysyłane w następnym dniu roboczym. W przypadku towarów, których aktualnie nie posiadamy, czas oczekiwania wydłuża się o kilka dni. Uwaga! Jeżeli sprowadzenie zamówionych przez Państwa towarów wymaga dłuższego czasu, zostaną Państwo poinformowani o terminie realizacji zamówienia. W uzasadnionych przypadkach sprzedawca może odmówić realizacji potwierdzonego zamówienia.

Formy płatności:

Płatność poprzez system przelew24.pl / blik , lub wybór banku w którym prowadzi się rachunek/.
Płatność za pobraniem – regulujesz należną kwotę kurierowi lub listonoszowi w momencie odebrania paczki
Przedpłata przelew – regulujesz należną kwotę przelewem (numer w wiadomościach o sklepie)
Płatność gotówkowa w kasie – dotyczy klientów odbierających zamówiony towar osobiście
Płatność kartą płatniczą przy odbiorze osobistym –  realizujemy płatności kartą.

Anulowanie zamówienia:
Istnieje możliwość rezygnacji z zamówienia wysyłając odpowiednie oświadczenie pod adres sklep@fryzjerskie.com.pl

Zwrot towaru:

Od zamówień, które zostały już wysłane do klienta, przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn. W tym celu należy w terminie 14 dni złożyć stosowne oświadczenie pisemne o odstąpieniu od umowy , licząc od dnia wydania artykułu, oraz przesłać go na nasz adres.
W razie odstąpienia od umowy, jest ona uważana za niezawartą, a klient zostaje zwolniony z wszelkich zobowiązań.
Wzajemne świadczenia ulegają zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że klient zwraca do naszej hurtowni artykułów fryzjerskich zamówiony towar, a my zwracamy zapłaconą przez klienta kwotę.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje klientowi w wypadkach dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez klienta ich oryginalnego opakowania, świadczeń o właściwościach określonych przez klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń, które z uwagi na charakter nie mogą zostać zwrócone.

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na wszystkie pytania, zadzwoń (32) 329-45-67 lub napisz: sklep@fryzjerskie.com.pl

Reklamacja:
Konsument może zareklamować towar z tytułu rękojmi . Potwierdzeniem zakupu musi być faktura lub paragon potwierdzający transakcję. Sklep zapewnia 14-dniowy termin na rozpatrzenie reklamacji.

Właścicielem sklepu jest firma:
Firma Handlowo-Usługowa LED
43-100 Tychy
ul. Kurpińskiego 12
NIP 646-105-81-18
tel./fax 32/329-45-67